2009. december 22., kedd

11 fejezet:A Cullen kupaktanács (Bellával kiegészülve)

Bella kábán és kócos (nagyon kócos) hajjal ment le a Cullen család "új" nappalijába.Utána pár percel Edward is.
-Mit csináltatok?-kérdezte ártatlanul Alice
-Amm csak beszlgettünk meg...-bújt ki az egyenes válasz alól Bella
-Ahha, remélem mostmár jól kijöttök majd Edawrdal
-Biztosan.-mosolygott őszintén Bella
-Jöjjön ide mindenki léccives.-hívta a családot Carlisle a nappaliba
-Szóval, mint már ti is éreztétek fontos döntés előtt állunk, el kell dönteni, hogy maradjunk-e itt vagy menjünk-e visza Forksba.-kezdte diplomatikusan Carlisle
-Bella úgy is te vagy itt nagyjából az elején, kezdt te
-Én is?-kérdezte meglepetten Bella
-Hát persze, valamennyire már te is a család tagja vagy.-mondta melegszívűen Carlisle
Bella szívét megmagyarázhatatlan és furcsa dolog öntötte el, olyan jól esett neki Carlisle szavai.
-Hát én szeretnék Edward közelében lenni amikor csak lehet, ezért IGEN.-mondta Bella
-Tudom ám, hogy nem bírod ki nélkülem.-kuncogott Edward
-Oh igen belehalok.-boxolt bele Bella Edward karjába
-Áá vigyázz Bella leszakad a karom.-játszotta meg magát Edward
-Most meg megint kigúnyolsz?-játszotta meg a sértetségét Bella
-Ne haragudj.-kuncsorgott Edward, és lekapta Bellát
-Na, ne itt éljétek a szerelmi és nemi életet!-horkant fel Rosalie
-Hagyd már őket, olyan aranyosak.-mondta Emmett és ő is lekapta Rosaliet
-Akkor már mi se maradjunk ki.-figéckedett Jasper és mint a filmekben hátradöntötte Alicet és lekapta
-Ezek a fiatalok.-rázta meg a fejét Carlisle
-Na jó elég volt a puszidélutánból egy-két!-tapsolt Carlisle
-Nem is tudtam, hogy te ilyet is tudsz.-mondta vágyakozva Alice
-majd a "családi" kupaktanács után folytathatjuk.-mondta Jasper és rákacsintott Alicere
-Oké.-mondta Alice és megfordult
Bella legszívesebben felfalta volna Edwardot, a csókja úgy hatott rá mint macskára a macskamenta.De megemberelte magát csakis Carlisle kedvéért
-Szóval hol is tartottunk?
-Úgy, hogy te elmentél Esmevel a másik szobába és nem tudjuk mit csináltatok.-feleselt Emmett és nem tudjuk mit csináltatokot úgy mondta, hogy éreztesse nagyon is tudja mindenki mit csináltak
-Na akkor folytassuk...Edward?
-Hát ugye Bella nem bírja ki nélkülem ezért IGEN.-szivatta Edward Bellát
Alice?
-Én szerettem Forksban lakni, meg szeretem Bellát is szóval IGEN.-mondta boldogan Alice
-Akkor eddig 3-0 az igenek javára, Jasper
-Alice szeret Forksban lakni és ami Alicenek jó az nekem is, IGEN.-mondta monoton és gépies hangon Jasper
-Emmett?
IGEN.-folytatta a sort
-Rosalie?
-Forksban úgy néztek ránk mintha leprásak lennénk,
-Itt is ez lesz ne félj.-szakította félbe morgásával Rosaliet Edward
-Szóval tudom, hogy úgy is le fogtok szavazni, de én kiállok a döntésem mellett, NEM
-Rosalie, igen le fogunk szavazni, de ettől még ne érezd rosszul magad.-mondta Alice kissé gonoszul
-Jaj ne légy már ilyen negatív, úgy is visszamegyünk Forksba ezen már te nem tudsz változtatni.-mondta Emmett és megpuszilta Rosalie arcát
-Akkor Esme?
-Én csakis azt akarom, hogy Edwardnak és a gyerekeknek jó legyen, ezért IGEN
-És végül, de nem utolsó sorban én, IGEN-mondta szűkszavúan Carlisle
-Akkor ezek szerint 8-1 az igenek javára.-hirdette ki ünnepélyesen Carlisle
-És Rosalie, ne légy elkeseredve amiért...
-Nem vagyok Carlisle, mindíg ez van hozzászoktam már.-mondat Rosalie és elindult a lépcső felé
A lépcső aljába még Bella felé fordult és dobott neki egy eröltetett mosolyt.Bella viszonozta is.
-Fel tudod fogni Edward, megint együtt lehetünk minden nap.-lelkendezett Bella
-Igen és minden nap nézhetem majd ahogy alszol, meg ahogy eszel meg ha néha majd, de sírsz...Ez nekem a világ leg nagyobb ajándéka.-mondta Edward és megölelte Bellát
-Nekem pedig az, hogy itt vagy és, hogy többé semmi sem választ el minket.-mondta Bella és megcsókolta Edwardot

5 megjegyzés:

  1. Ez eddig majdnem a leghosszabb...XD
    Túlszárnyaltam önmagam...(Fejlődök)

    VálaszTörlés
  2. júúúj xD
    fellépés 4ever:D
    na te csajszi ez a "lekapta" xD
    naggggggyon jó lett.
    fejlődsz bizony...:D
    éééés köszíí a kari ajitxD
    puszii

    VálaszTörlés
  3. ŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐ
    Csak én nem tudom mit jelent az hogy lekapta? Na mindegy. Amugy nagyon jó lett. Grat és nekem legjobban Edward és Bella csipkelődése tetszett.

    Pusy:Ivi

    VálaszTörlés
  4. ...XD a lekapás egyenlő a smacival...(vagy vmi ilyesmi)

    VálaszTörlés
  5. Jajjj Ivi, te mindig értetlenkedsz...
    Neked mindent el kell magyarázni, valszeg nem a fényképezésre gondolt ugye???
    Na, am a feji szuper lett,Ivit pedig így szeretjük;)

    VálaszTörlés