2009. december 9., szerda

2 fejezet:Viharos kezdet

Bellának semmi esélye sem volt arra, hogy kiszabaduljon Edward erős szorításából.
-Ezt most miért csinálod?-kérdezte Bella felháborodva
Ekkor már fent voltak Edward szobájában.Edward durván lelökte bellát az ágyra
-Láttad hogy nézett rád?-kérdezte idegesen Edward
-Igen láttam és?Aranyosnak tűnik.-mondta Bella
-Aranyosnak?Aranyosnak?kérdezte Edward féltékenységgel tele hanggal
-Igen aranyosnak,ez olyan hihetetlen?
-Olvastam a gondolataiban.-mondta Edward rejtélyesen
-És mit láttál?-kiváncsiskodott Bella
-Kétségbeejtő sötétséget-mondta Edward és kibámult az ablakon
-Ez mit jelent?-kérdezte Bella kissé bután
-Azt, hogy nem túl jó gondolatokat láttam a drága Jack-ed fejében.-mondta Edward egy apró mosollyal
-Úgy érzem drága szerelmem te kissé féltékeny vagy Jack-re.-mondta Bella miközben odasétált Edwardhoz
-Pff miért lennék?-horkant fel Edward
-Én sem értem.-cukkolta tovább Bella Edwardot
-És a lány hogy teccik hogy is hívták?-tűnődött Bella
-Rosmeri.-mondta Edward
-Oo és az ő nevére hogyan emlékszel ilyen tisztán?-kezdte megint Bella
-Csak.-mondta közömbösen Edward
-De hogy hogy ilyen hogy is mondjam furcsa a név maga, mert nem úgy kéne írni, hogy Rosemary?
-Nem tudom.-mondta ismét közömbösen Edward
-Hát én se.-mondta Bella
-Na jó nekem mennem kell,sok házit kaptam.-mondta Bella, és elindult az ajtó felé
Bella kinyitotta az ajtót és elindult, de Edward el se köszönt tőle. Ez agyon fájt Bellának. Mikor Bella a nappaliba ért Jack egyből letámadta.
-Szia Bella amm tök szuper, hogy tudsz a vámpírokról és remélem egy napon majd te is az leszel.-hadarta Jack
-Öö szia Jack igen szerintem is szup.-itt Bella elhallgatott, mert hirtelen Edward termett mellette
-Hogy érted, hogy örülnél ha Bella is vámpír lenne?-Förmedt rá Edward Jack-re
-Hát úgy, hogy örülnék.-mondta Jack magabiztosan
-Ne reménykedj!-vetette még oda Edward Jack-nek
-Edward!-csattant fel Bella
-Igen?-kérdezte Edward mint ha mi sem történt volna
-Mi az, hogy igen? Ne tegyél úgy mintha semmi se történt volna, ezt nem vártam volna tőled!-hábordott fel Bella és elviharzott

7 megjegyzés:

  1. Itt a folytatás...
    kicsit rövid dehh remélem azért elnyeri majd a tecéseteket
    :D

    VálaszTörlés
  2. jújj tök szupee lett. :) de majd ma úgyis találkozunk úgyhogy majd ott kitárgyaljuk:P
    puszii

    VálaszTörlés
  3. Szijóó!
    Hát ez a rész is szuper lett, nekem nagyon tetszett!
    Hihihi, Eddy fiú féltékeny :P
    Nos, a vége téll elég viharos lett, de imádtam!!!
    Alig várom a folytatást!

    VálaszTörlés
  4. Na végre fejlemények! Na de Eddy baba! Ejnye-bejnye! Haha.
    Bocs ma jó napom van. Szóval nekem nagyon tetszett és Jack nem semmi. Mikor is lesz folyti?

    Pusy:Ivi

    VálaszTörlés
  5. Szija!
    Nagyon jó a történet, és izgalmas is. Én Ivi oldalán találtam rá, és csak most olvastam el, de máris elnyerte a teccésem. Várom a folytatást!:)
    Puszi: Toti
    u.i.: felrakhatom a blogod linkjét a blogomra?xd

    VálaszTörlés
  6. jujj... köszi a sok joo szót...igyekszem minél előb újat írn...>.<

    VálaszTörlés