2009. december 21., hétfő

10 fejezet:A találkozás ajándéka

-Nem ezt nem érdemlem meg.-ült fel Edward
-Olyan bunkó voltam, és majdnem meghaltál pont miattam.-folytatta Edward
-De.-kezdte Bella
-Nem, nem tudom...nem kell mondani.-kínozta magát tovább Edward
-De én.-folytatta Bella
-Tudod te milyen nehéz nekem megállni azt, hogy most meg ne csókoljalak.-kérdezte Edward
-Akkor ne tedd.-mondta Bella és megcsókolta Edwardot
-Hagyd már abba ezt a hülye önsanyargatást.-mondta Bella
-De én egy szörnyű ember akarom mondani vámpír vagyok.-fordította el a fejét Edward
-Hát akkor én egy szörnyű vámpírt választottam.-mondta Bella és közelebb ült Edwardhoz
-Tényleg így gondolod?-kérdezte reménykedve Edward
-Igen.-mondat őszintén Bella
-Akkor ki szeretnék valamit próbálni.-mondta Edward és perverzen rámosolygott Bellára
-Igen?-kérdezte Bella
-Igen-mondta Edward és elkezdte csókolni Bellát
A csókolózásban Edward elkezdte lehámozni Belláról a pólót, utána a farmert.Bella már csak egy zokniban bugyiban és melltartóban volt csak.
-Most én jövök.-mondta Bella elkezdte kigombolni Edward ingjét.Bella nem tudta kivárni míg kigombol minden egyes gombot...ezért a vége felé már letépte róla.
-Remélem nem nőtt nagyon szívedhez.-mondta Bella és megcsókolta Edward erős mellkasát
-Nem nagyon.-mondta Edward és még egy csókot nyomott Bella ajkaira
Bella nem állt meg Edward ingjénél egyre lejjebb ment.Kikapcsolta Edward övcsatját és lehúzta róla a nadrágot
Edward ebben a pillanatban felkapta Bellát és felültette az ablakpárkányra.
-Nem is tudtam, hogy te felveszel ilyen cuki gombás alsót is.-kuncogott Bella
-Hát csak ez volt ma reggel a szekrényembe.-mondta Edward és megcsókolta Bellát
Bella úgy ült ott a párkányon mint egy angyal a hintán, mely az égből lóg.Edward ekkor találta Bellát a leggyönyörűbbnek.
-Gyönyörű vagy.-mondta áhítattal Edward
-Tényleg?-kérdezte zavartan Bella
Edward hirtelen felkapta megint Bellát és az ágyra dobta.
Eközben kint Rosalie és Alice haladtak el az ajtó előtt.
-Szerinted mit csinálnak a szerelmesek odabent?-kérdezte Alice perverzen
-Nem tudom.-adta a hülyét Rosalie
-De ez miért is érdekel minket?-kérdezte Rosalie
-Nem tudom, csak kérdeztem.-mondta még mindíg perverz mosollyal az arcán Alice
-Azt már megszoktam, hogy Emmett perverz, de, hogy már te is...-sóhajtott Rosalie
-Hát tudod elég sokat voltam vele mostanában.-mondta Alice és elindult a lépcső felé
-Nem jössz?-kérdezte
-De, de igazad van hagyjuk őket kibontakozni.-mondta Rosalie és kicsit pajzánul visszamosolygott Alice-re
-Még, hogy én vagyok perverz?-kezdte

7 megjegyzés:

  1. ..itt van a hamar folytatás...(info óra ajándéka...XD)
    Remélem tecceni fog...és nem néztek perverznek...(Bár Ivit nem tudnám túlszárnyalni):D

    VálaszTörlés
  2. Amm és ez ish rövid...(Mint mindíg)

    VálaszTörlés
  3. Jaaaj végre volt egy kis önsanyargató Eddy fiú, ezt hiányoltam én, nagyon szuper lett, és hát Ivit nehéz lenne túlszárnyalni ebben:P
    Am nem lett naon perverz nem vészes, pont jó, nekem naon bejön!
    És nem baj, h rövid, attól még király;)
    PusszXD

    VálaszTörlés
  4. Csocsi!
    Hát a tipikus Edward itt is megvan. És hogy igazat adjak Alice és Rose is marha perverz. Bella meg végre tombolhat a boldogságba mert gondolom megkapja amit akar. Edward meg büszke lehet magára. Te meg nagyon büszke lehetsz erre a fejezetre. Nagyon várom a folytit.

    Pusy:Ivi

    VálaszTörlés
  5. Miben nehéz engem túlszárnyalni?
    Csak én nem értettem ezt a részt?

    VálaszTörlés
  6. a pervezkedésben ivi:D
    amm nagyon tetszett ez a rész is mint mindig:)
    siess a kövivell:P
    puszii :D

    VálaszTörlés
  7. Jujj köszönöm...és a perverzségben tényleg nem tudnálak túlszárnyalni...XD

    VálaszTörlés