2009. december 8., kedd

1 fejezet:Új jövevények

Bella sietve szállt be rozoga autójába...
-Öt perc múlva Edwardnál kell lennem.-mondta és beindította a motort
Ebben a pillanatban egy hangos csattanás hallatzott a tetőn.Bella ijedten ugrott egyet az ülésen,de aztán megnyugodott mert látta, hogy csak Edward az.
-Egy ember már pontos sem tud lenni?-kérdezte gúnyosan Edward
bella látta,hogy Edward csak gúnyolódik vele ezért visszaválaszolt.
-Az én órám szerint még van öt percem.-mondta Bella miközben Edward bemászott mellé
Akkor rosszul jár.-húzta tovább Edward
-Valld be nem tudtál még rám öt percet várni, ezért eljöttél.-mondta Bella és kitolatott az útra
A mondandoja közben Edward elővillantotta gyönyörű fehér fogsorát egy mosoly társaságában.Jól tudta hogy Bella ezt a pajzán mosoját nagyon szerette.Nem is tudott neki ellenállni, egy hatalmas csókot nyomott Edward hideg ajkaira.Eközben már oda is értek Cullen család házához.
-Hölgyem.-nyitotta ki udvariasan Edward Bellának a bejárati ajtót
Senki nem volt otthon, ennek Edward látszólag nagyon örült.
-Hát, miénk a ház.-mondta Edward széles vigyorral az arcán
-És mit csináljunk?-kérdezte Bella miközben gyengéden megsimogatta Edward porcelán bőrét
-Hát nekem lenének ötleteim.-vigyorogta Edward
-Nekem is.-mondta Bella és közelebbhajolt Edward hideg ajkaihoz.
De ebben a pillanatban a Cullen család többi tagja lépett be az ajtón,de valami furcsa volt a "gyerekek" között most nem csak Jasper Alice Emmett és Rosalie volt hanem még két másik vámpír is.Az egyik egy gyönyörű fehér bőrű fiú a másik egy szintén porcelán bőrű lány volt.Mind a ketten nagyon szépek voltak (Bella számára).Edwardon ez nagyon nem látszott.
-Bemutatom Rosemaryt.-mutatott a lányra-és Jack-et.-mutatott Carlisle a fiúra
-Felkerestek és kérték,hogy hadd csatlakozzanak hozzánk, és én persze igent mondtam biztos jól kijöttök majd egymással.-mesélte lelkesen Carlisle
Mindenki mutatkozzon be!-szólította fel lelkesen a társaságot az apa
Mindenki kedvesen viszonyult az új jövevényekhez kivéve Edwardot.Bella látta, hogy valami nincs rendben Edwardal,de nem túl sok figyelmet tulajdonított neki.Mikor Jack odaért Bellához egyből megváltozott az arckifejezése,letérdelt és kezetcsókolt Bellának.Bella ettől igencsak zavarba jött,Ő úgy tartotta, Edwardon kívül nincs más pasi a földön.De valahogy most mégis olyan furcsa érzés fogta el, mint mikor elsőnek meglátta Edwardot, Persze nem érzett olyan erős vonzalmat, de akkor is.
-Ööö, Bella.-rázott végül kezet Bella
Bella be sem tudta nagyon fejezni a mondatát,mert Edward megragadta a kezét és elkezdte húzni maga után Bellát fel a lépcsőn.Mikor Edward dühösen visszanézett azt látta,hogy Jack még mindíg áhítattal bámul Bellára.

10 megjegyzés:

  1. Szia!
    Hát még nem mutatkoztunk be de én Ivi vagyok. Az én blogm aFekete Angyal és nagyon tetszik a törid eddig. Gondolom továb is fog. Na szóval Lana ajnlott én pedig örülnék egy linkcserének. Ha nem baj máris kirakom a blogod. És szerintem imádni fogják. Majd ajánlom a blood!

    Pusy:Ivi

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen h máris írtál...Már dolgozom a klövetkező részen, rem teccik majd.

    Pussz:Babóca mama

    VálaszTörlés
  3. ugye megmondtam? :D mondtam neked Luca, hogy tökjóó. :)
    folytasd hamar!(nem mintha nem kérném msnen.xD)
    puszii

    VálaszTörlés
  4. Szijóóó!
    Na, hozzám meg Ivitől jutott el a sztorid híre, hát gondoltam benézek, és nem bántam meg!Nagyon bejön a törid, alig várom a folytit!Az én blogom am a sparkle moon, de én is kezdő vok :D Ivi a nagypályás XD
    Szval, nekem tetszik, és várom a folytit!

    VálaszTörlés
  5. Cső!

    Mesi csak hülyül! Mind kezdők vagyunk kivéve Mesit. Hajrá csajszi. Várjuk a folytit!

    Puszy:Ivi

    VálaszTörlés
  6. Nehogy higgyj neki!!!!halál komolyan beszéltem!!!!ÉÉÉÉÉn csakis komolyan beszélek!
    Második nevem a komoly!!!Bizony ám!!!!
    Viszont szentem ezt ivivel lerendezzük msnen, mer mindjá megőrjítjük szegény írópalántát

    VálaszTörlés
  7. nyugi a barátnőm nem fog megőrülni. én tanítottamxDD

    VálaszTörlés
  8. Jah, bocs, melletted aztán kemény kiképzést kaphatott :P

    VálaszTörlés
  9. Nekem Lana mondta h van blogja meg h ficeket ír gondoltam jo buli lehet ezért belevágtam...XD Dehh nélküle nem sikerült volna, ő csinálta a blogomat XD
    "Mert én taszítom a technikát"

    VálaszTörlés