2009. december 23., szerda

12 fejezet: Bella elrablása

Másnap reggel Bella korábban ébredt a megszokottnál.Nagyon jól érezte magát.Egyrészt azért, mert első órájuk biológia volt és ott Edward mellett ülhetett másrészt a tegnapi események miatt.Gyorsan felöltözködött megreggelizett és már indult is az iskolába.Edward már a parkolóban várta.
-Szia Bella.-köszöntötte udvariasan Edward Bellát
-Szia Edward.-mondta Bella és megcsókolta Edwardot
-Huh már is felébredtem.-mondta és elindult
-Nagyon elemedben vagy most.-mondta Edward vigyorogva
-Csak jól érzem magam ennyi az egész.-mondta Bella boldogan
-És miért érzed jól magad?-kérdezősködött Edward
-Hát csak azért, mert én vagyok a világ legszerencsésebb nője.-mondta sugárzó mosollyal
-És miért is te vagy?-folytatta az idegesítő kérdezősködést Edward
-Szerinted?-kérdezte Bella és egy cuppanós puszit nyomott Edward arcára
-Jahh már értem.-mondta Edward és Bella arca helyett a szájára nyomott egy cuppanós puszit
A beszélgetés végére már megtelt a parkoló.
-Szia Bella.-ment Jessica Bellához
-Na akoor én asszem már nem is zavarnék.-mondta udvariasan Edward és még elment volna úgy lekapta mindenki előtt Bellát ahogy illik
-Ez meg mivolt?-kérdezte Jess nevetve
-Mi?-kérdezte bután Bella
-Tudod ez a csók?-emlékeztette Jess Bellát
-Oo, hogy ez, tudod Edward így mutatja ki, hogy szeret.
-A francba már így hozzászoktam ahoz, hogy Edward csókolgat, hogy már észre se veszem?.-tolta le magát gondolatban Bella
-Nem jössz Bella?-kérdezte az eközben már megérkezett Angela
-De persze.-mondat kurtán Bella és elindult az eközben már nagy létszámra növekedett csapat után
Annyira elbeszélgették az időt, hogy mikor beértek a terembe már be is csöngettek.Edward már ott várta Bellát az osztályban.
-Mi tartott ennyi ideig?-kérdezte Edward türelmetlenül
-Tudod Jessica mennyit tud csacsogni.-mondta Bella
-Jó reggelt diákok.-lépett be a tanárur az osztályba
-Bella kérlek menj át a szertárba pár atladzért.-kérte a tanárur Bellát
-Ahh "pár" atlaszért.-gondolta magában Bella
-Tessék itt a kulcs.-dobta oda a kulccsomót Bellának
Bella felpattant a helyéről és és kiment az ajtón.A szertár a terem mellett volt.Bella babrált egy ideig a zárral és bement.Sötét volt, ezért felkapcsolta a villanyt.Odamente a harmadik polchoz és elkezdte egyesével levenni az atlaszokat.De mikor a harmadik atlasznál tartott valami csörömpölést hallott.Megkerülte a polcot és odament a csontvázhoz
-Itt nincs semmi.-nyugtatta meg magát Bella
De mikor megfordult meglátta Rosemaryt aki éppen felé közeledik.
-Mit keresel már megint itt?-háborodott fel Bella
-Téged, igéretet tettem, hogy addig nem nyugszom míg te élsz.-mondta Rosemary és a nyakánál fogva felemelte Bellát
-De nem itt foglak megölni, hanem Edward szeme láttára.-kacagott egy ördögit és felugrott az ablakpárkányra
-Most nem lesz olyan kényelmes az utazás mint Edward hátán!-mondta kacagva Rosemary és a nyitott ablakon kiugrott

9 megjegyzés:

  1. Ez sem lett vmi hű de hosszú, de esemény bőven van benne!!

    VálaszTörlés
  2. Kösz Babóca a felvilágosítást! Én tényleg nem hallottam még róla. Köszke. Hát esemény az volt ám. HUH
    Én megölöm Rosemaryt ha Bellának baja esik! Nagyon vároma folytit mert ez nagyon jó lett.

    Pusy:Ivi

    VálaszTörlés
  3. Wáááááááááá, hát szegények egy napig lehetnek csak boldogok?
    Na, mind1, én azér imádtam és huh hát erre naon kíváncsi leszekXD
    Alig várom a folytit, és ne aggódj Ivi, már hozzászoktunk a kérdezősködésedhez :P
    Pussz

    VálaszTörlés
  4. milyen váratlan fordulat... sose gondoltam volna... HA TEGNAP NEM MONDOD EL XP
    háhá én már tudtam h ez lesz!!:D
    tiszta őrült vagyok...:D
    jujj annyira köszi h engem húztál!xD majd holnap felrakom a karácsonyfára a díszt!!!:)
    jujj tökjóó!

    puszii: HIVATALOS TWILIGHT FAN XD

    VálaszTörlés
  5. ...XD nincs mit Lana...És köszi a sok komit...♥
    (És már javában fejlődök)...XD

    VálaszTörlés
  6. Jahh és utóirat...vigyázzatok velem szadista vagyok!!(Csak néha ha rámjön)
    Ezt Lana ish igazolhatja, mikor letéptem róla az inget...XDAz nagy volt

    VálaszTörlés
  7. Amm ésh Lana tom h utálod a függővéget...XD

    VálaszTörlés
  8. igen..igen! tényleg letépte rólam az inget!!
    xD

    VálaszTörlés