2009. december 19., szombat

8 fejezet:A telefonbeszélgetés

-Szia Angela.-köszönt a telefonba Jessica
-Szia...miért hívtál?-kérdezte Angela
-Csak a töri házit szeretném elkérni.-mondta Jessica és papít meg tollat vett maga elé
-A könyvben el kellett olvasni a 167. oldaltól a 175.-ig utána pedig a munkafüzetben meg kellett csinálni a 100.-adik oldalon a 4-est
-Oké értem...ma nagyon furcsán viselkedett Bella nem?-kérdezte Jessica miközben elkezdte jegyzetelni a házit
-Szerintem is...de az volt a leg durvább mikor megérkezett és odaszaladt Mike-hoz és azt mondta "drága Edward ne tűnj el többé"...ez nagyon nagy volt.-mondta Angela
-Vagy mikor felállt a helyéről bioszon odarohant az ablakhoz és azt mondta, hogy "ott van Edward ott van".-utánozta Jessica Bellát
-Jahh ezek tényleg nem mindennapi dolgok...még Bella sem szokott ilyen fura lenni.-mondta Angela misztikusan
-De az is furcsa volt, hogy egész nap fájt az arca vagyis hát lehet, hogy nem mondta, de látszott rajta, hogy egész nap fáj valamilye...és hát egész nap az arcát fogta.-mondta kicsit érthetetlenül Jessica
-Na, bocsi de nekem mennem kell...akkor szia.-köszönt el Angela
-Szia.-köszönt el szűkszavúan Jessica

2 megjegyzés:

  1. ez aztán már végképp nagyon rövid...XD
    Nembaj ezt lefelejtettem az előző elejéről...ezért így csak utólag...

    VálaszTörlés
  2. jujjj Bella megőrült vagy mi???
    Am most rövidségi rekordot döntöttélXD
    De jó lett, nekem tetszett;)

    VálaszTörlés